Administratief medewerker Offertedienst

Administratief medewerker Offertedienst

BEDRIJF
Wat begon als kleine eenmanszaak groeide uit tot een succesvolle onderneming met verschillende plaatsingsploegen, een eigen fabricagehal en een 100-tal werknemers.

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Bij Vrebos stap je binnen in een stabiel familiebedrijf met dynamische collega’s en een aangename werksfeer waar topkwaliteit en klantenservice hoog in het vaandel worden gedragen.


FUNCTIEOMSCHRIJVING
Administratief medewerker Offertedienst

Jouw hoofdtaken bestaan uit 
- Offertes opmaken
- Opstellen van wijzigingsbons
- Prijzen aanvragen bij leveranciers
- Klanten in de showroom opvangen en de nodige uitleg geven m.b.t de producten en offertes
- Back up zijn van de receptie
- Voorbereiden van en assisteren bij events (Bv. opendeurdagen)

Jouw aanbod
- Je bent gemotiveerd, ziet werk en neemt je verantwoordelijkheid
- Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans en een goede kennis van het Engels
- Je hebt een goede kennis van het MS Office pakket
- Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs of bachelordiploma
- Ervaring in calculatie is een plus

Ons aanbod

- Aantrekkelijke verloning en extralegale voordelen
- Afwisselend en boeiend werk in een hecht team
- Aangename werksfeer in een dynamisch bedrijf


WORD JIJ ONZE NIEUWE COLLEGA?
Stuur je CV met pasfoto en motivatiebrief naar linda.vuchelen@group-vrebos.be


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x