Administratief medewerker offertedienst

Administratief medewerker offertedienst

Ben je op zoek naar een job met veel afwisseling waardoor tijd voorbij lijkt te vliegen?
Voel je je thuis in de gezellige werksfeer die een familiaal bedrijf typeert?
Wil je een belangrijke schakel vormen binnen een hecht team?


FUNCTIEOMSCHRIJVING
Administratief medewerker Offertedienst


JOUW TAKENPAKKET BESTAAT UIT

  • Opmaken offertes
  • Opstellen van wijzigingsbons
  • Prijzen aanvragen bij leveranciers
  • Klantenopvang in de showroom: nodige uitleg geven m.b.t de producten en offertes
  • Voorbereiden van en assisteren bij events (Bv. opendeurdagen)


COMPETENTIES EEN VAARDIGHEDEN

  • Je bent gemotiveerd
  • Je werkt accuraat en georganiseerd
  • Je bent een teamplayer en klachtgericht ingesteld
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een zeer goede kennis van het Frans
  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs of bachelor diploma
  • Ervaring in calculatie is een plus

AANBOD

  • Een voltijdse tewerkstelling (40u/week) in een gezond en succesvol bedrijf
  • Collectief bouwverlof (20 wettelijke verlofdagen en 12 inhaalrustdagen)
  • Aantrekkelijke verloning aangevuld met extralegale voordelen
  • Een interne on-the-job opleiding


Beantwoord je bovenstaande vragen met JA? Dan zijn wij op zoek naar JOU!

Aarzel niet en bezorg je CV en motivatiebrief via Linda.Vuchelen@group-vrebos.be


Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ newsletter_message }}

x

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x